sobota, 28 stycznia 2017

Nowy rok, nowa strona tytułowa - scrap "2017" (#1/52)

Jakiś czas temu pisałam o tym, że jednym z moich craftowych celów jest regularne prowadzenie albumu PL. Chcę, żeby ten album był wypełniony nie tylko tygodniowymi stronami stworzonymi na bazie specjalnych koszulek do PL, ale także scrapami, na których chcę upamiętniać najważniejsze chwile tego roku. Właśnie dlatego moja albumowa strona tytułowa powstała w formie takiego LO...




Freebie w roli głównej


W centralnym miejscu scrapa pojawił się wydrukowany freebie udostępniony na grupie Family Portraits (mówiłam już, że jest rewelacyjna?). W końcu ma być wiadomo, o jaki rok chodzi...

 
Miało być też trochę delikatnie, trochę błyszcząco, jak na początek roku przystało. Myśle, że udało się uzyskać ten efekt, a wszystko dzięki fantastycznym materiałom 13 arts. Właściwie oprócz "zdjęcia" w centrum i tekturowego gwiazdkowego tła, jeszcze tricksartowego, wszystko pochodzi od tego producenta...

Podstawę stanowią papiery z kolekcji Mental Vacation (jednej z moich ulubionych, choć wszystkie uwielbiam!). Z tych papierów zrobiłam zarówno bazę, jak i wszystkie papierowe elementy, w tym również widoczne pod zdjęciem rurki...


Tło powstało dzięki Rainbow Color - magicznym pigmentowym proszkom. Tekturki i brzegi papierowych elementów potraktowałam srebrną farbką metallic. Aby bardziej się błyszczało dodałam jeszcze drobniutki, opalizujący brokat...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz