poniedziałek, 13 lutego 2017

Project Life - Week 4



Znów nadrabiam zaległości. Mamy już połowę lutego, a ja jeszcze nie pokazałam, jak wygląda czwarty tydzień roku zamknięty w moim albumie Project Life. I znów szybki wpis, bez zbędnych osdobników. Właściwie tylko zdjęcia i karty...


Dzieci lubią zimę najbardziej na świecie...

Pod koniec stycznia wróciła zima. A wraz z nią... zabawy na śniegu! Nie macie pojecia, jak bardzo mnie cieszy rzucanie się śneiżkami z Młodym. Albo patrzenie, jak szaleje na białym puchu! Mogłabym tak stać i robić zdjęcie za zdjęciem... A on móglby chyba w nieskończność bawić się na dworze. I zaręczam - jego kreatywność w wymyślaniu coraz to nowych aktywności na śniegu po prostu nie zna granic. I własciwie o tym jest ta kolejna strona w albumie: o radości z codziennego dnia! I o tym, jak dobrze jest być razem...


Zimowo, jasno, szaro-błękitnie...

Tak, jak pisałam wcześniej. Strona powstala szybciutko. To dlatego, że w swoich zasobach miałam karty idealnie komponujące się do zdjęć. Dodałam tylko kilka napisaów: z błekitnych naklejek i journaling błękitnym cienkopisem... Taki PL-owy minimalizm...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz